Igår var en riktig seg dag. Bakisdagen. Trots det fina vädret. Som jag nämde i tidigare inlägget var det mest en dag bestående av dator och junk food x1000. Men vad gör det om hundra år? Nej just det. NADA!
 
Fredag var Freeday och jag hade ledigt från praktiken. Alla andra jobbade, förutom jag och Mikey som var hemma ocg tjockade oss. Sen kom Rebecka över som har sin praktik precis tio fotsteg från min ytterdörr och drack den fjärde koppen kaffe tillsammans med mig. 

Kvällen slutade med att vi beställde hem quasidillas (stavning? Jaja, ni förstår vad jag menar) och fixade lite drinkar samtidigt som Yvonne kom hem och vi satt alla fyra framför en dator och tittade på Beyonce's music videos, drog en omgång Twister och slutligen drog vid till baren runt hörnet där det spelades min favorit:
 
All I see is dollar signs
Ohhhh oh ohhhh
Money on my mind
Money, money on my mind
 
 
(Bild från igår då solen skymtades fram och jag hängde en stund på taket med utsikt långt där borta på Manhattan)
 
 

1 kommentarer

Yourinspiration

17 Jan 2015 20:15

Låter som en bra kväll och fin bild!

Kommentera

Publiceras ej