Härom dagen efter praktiken tog jag en långpromenad och tog en trip till den omtalande Brooklyn Bridge. Brooklyn bron. Det var strålande väder om jag får säga det själv och jag kände mig på bra humör denna dag. 
På denna bro kan du se över till Manhattan och alla dess höga byggnader. Men glöm inte bort att du även kan se över till Brooklyn. Som också har sin charm. 
Om du har bra ögon och tittar noga kan du även se "lilla" Frihetsgudinnan på långt håll.
 
Väl på bron mötte jag denna gulliga tjej. Hon bad mig ta en bild på henne och efter det gick vi och pratade hela vägen över bron över till Manhattan. Så trevlig. Och hon tog även ett kort på mig. 
 
 
Ikväll väntas snöstorm och alla är rädda och planerar att stanna hemma från jobb och skola.
Men kaxiga jag är inte rädd för snö inte.
MAN ÄR VÄL FÖDD I SVERIGE VETTU.
Nej men ärligt, blir det illa så stannar jag inne. 
 
VIKING

 

 
 
 
 
America, New York, USA, blogg, brooklyn, brooklyn bridge, centralpark, swedish,

Kommentera

Publiceras ej