The day I wish my mum was here and she would say "Tove you have to wake up, you can't sleep  all day long. And here, I have made some food for you

Bakis+migrän är inte det roligaste på samma gång. När jag får migrän blir jag okontaktbar, äter inget, mår illa, spyr, ser ljus och får så ont i huvudet att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Idag var det en sådan dag. Har i stort sätt sovit hela dagen.
Mina roomies är på museum (modern art) idag och dit jag så gärna skulle vilja gå. Men det finns ingen ork till det. Så jag har sovit och drömt om Barcelona (?) haha, drömde att jag låg i en av lyxbäddarna på Hotel W och gick sedan ner och tog mig ett dopp i poolen. (Kanske det jag skulle behöva)

Kvällen var i alla fall kul igår och jag tror att vi var på fyra olika barer i Brooklyn och jag fick mig en Homer Simpson donut
Sen har jag tydligen bytt namn. Gal's kompis förstod inte vad hette och sade sedan:
 "From now, I will call you Sylvie because you look like a Sylvie

Here's your Sylvie 

1 kommentarer

Sus

19 Jan 2015 09:43

Mums med donut ;) <3

Kommentera

Publiceras ej