Härom dagen var vi och åt det äckligaste jag nånsin ätit denna vecka. Mac n' Cheese. Säkert gott om man gillar kladdig pasta och massa ost. Typ som 90-talets mackaronilåda.Fotade det inte ens. Haha. Dock var det sjukt mättande. Och jag tog en lite baby-portion.

MEN...magen har alltid plats för lite efterrätt. Så jag och mina roomies gick till ett såkallat hål-i-väggen och åt världens...alltså... VÄRLDENS godaste glass.


MIKEY LIKES IT

(http://www.mikeylikesiticecream.com)

199 Avenue A, New York, NYC 10009

 
 
Månadens glass som jag tog var Madonna's Material Girl. Passionsfruktsglass med vit kit-kat (vit choklad), vit choklad fudge med oreos chunks. SÅ GOTT

Den store mannen som gör tummen upp på bilden är Mikey, ägaren och glassmakaren. Han gör glassen själv. Även min vän Mikey gillade detta.

 
USA, glass, icecream, manhattan, mikeylikesit, new york,

Kommentera

Publiceras ej